S více jako 2000 návštěvníky, 400 firmami a 80 řečníky světové úrovně potvrzuje Game
Access svůj titul jedné z největších evropských konferencí svého druhu. Další přívlastek
“nejepičtější” pak buduje svým důrazem na kvalitní obsah, poutavou estetiku a dechberoucí
zážitky, jakými jsou třeba 3 párty pořádány v nejkultovnějších brněnských lokacích – tohoto roku
třeba na hradě Špilberk.
Hlavním lákadlem jsou samozřejmě hvězdné přednášky vývojářů z předních světových studií.
Na Game Access ‘25 to bude například Will Shen, designer her jako jsou Fallout 4 a TES:
Skyrim nebo Łukasz Łukasik, který tvořil nástroje do enginů Zaklínače 3, Cyberpunk 2077
nebo Dying Light 2.
V prostorách konference bude možné potkat jak ostřílené veterány, tak i nováčky v oboru,
studenty i zástupce světa businessu. Na Game Access ovšem nedorazí pouze jednotlivci, ale
také firmy v roli partnerů, jež akci využívají na nábor nových členů týmu i školení těch
současných, také samozřejmě na networking a marketing. Mezi dosud oznámenými herními
studii jsou Madfinger Games, Hangar 13, Bohemia Interactive, Grip Studios, Ashborne
Games, Nine Rocks Games, Alda Games a další.
Novinkou letošní konference budou speciální sekce obsahu, takzvané summity, zaměřené na
videoherní právo, mobilní hry a moderní technologie. Za zmínku určitě stojí, že právní
summit s názvem „Temple of Law“ proběhne za spolupráce s firmou Havel & Partners, největší
nezávislou právní kanceláří ve střední Evropě.
V neposlední řadě je třeba zmínit sekci Indie Showcase, která přivítá přes 100 nezávislých
vývojářů a jejich her. Ti zde budou nejenom propagovat svá díla, ale také sbírat zpětnou vazbu,
navazovat důležité kontakty a lákat investory, vydavatele, a další partnery. Nejlepší indie hra
konference si pak v soutěži Indie Awards odnese částku 50 000 Kč.